E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
siirotesi siirotesi
 
Üye / üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Şiirlere yaptığı yorumlar

siirotesi şairinin şiirlere yaptığı düşünceleri


Şiir adı ve yorumu
..Merhaba..
gülümseten bir şiir..tebrikler nigar..
...İnci/nmiŞ BilekleR...
teşekkürler... siirotesi tarafından 7/2/2007 3:19:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
.
Bir zamanlar, Bu şehrin orta yerinde Celladını bekleyen bıçak gibi Soğuk taş kaldırım sokaklarına Dağıtmıştın bedenimi parça parça Bugün toplanma vakti... tebrikler...
hüzün dilli birer divittik biz...
başka bir ihtimalimiz olsaydı eğer saksılarımızda umut tomurcuklu leylaklar ya da al gelincikler gibi bitmeyi biz de bilirdik! kutlarım efendim...lezzetli bir anlatım..
>>>O ZAMAN<<<
ölümde yaşamın bir gerçeği... ölüm geldi mi başa koy ver gitsin herşeyi:)... inan o an kimseyi düşünemeyeceksin bile.. ama ben senden gülümseten şiirler bekliyorum be güzelim.. tebrikler..
şiirin ötesi
allahım.... ne diyeceğimi bilemiyorum...düğüm oldu kelimeler dilimde.. söyleyebileceğim tek şey teşekkür ederim.. lütfen yazmaya devam et lütfen..kalemini sakın kırma.. sevgilerimle dost yüreklim..
SUDEM
mutlu yıllar sude...mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar sanaaaaaa...... aman aman ne güzel dizeler... bugün gülümseten bir şiirle aydınlandı gözlerim.. yeni bir hayat can verir diğer hayatlara..iyiki varız iyiki doğmuşuz... can yüreklim kutlarım seni...
***KISACASI HAYAT***
Sonra birden firar ettin, Ben aklımı yitirdim. yüreğe aşk düştü, akıl tatile çıktı... Sefasını sürmeye ödüllenen sen, Cefasını çekmek için kurban olan ben… final müthiş..tebrikler canım...kalemine yakışır yürek dökümlerin..kutlarım..sevgiler
HAZİRAN AŞKI
hoşgeldin bitanem... şiir yüreklim, iyiki yazmaya başladın... kutlarım seni...ve seni hep görmek istiyorum duygularınla, yazılarında... eteklerinden dökülmesin dilerim umutların,sımsıkı tut onları..öylesine sıcacık öylesine serinletici geldin ki yüreğime...diline sağlık canım..kalemin hep daim ol
SERİN
sıcak bir güne damga vurdu şiirin..güzel bir esintiyle okudum.. esenlikler kattım yüreğime..tebrikler canım.
** Kalbim senin bu gece **
sevdalıya hasret, yaşanmış anların soluk aldığı dizelerinizi kutlarım...tebrikler..
...SİNİRLERİ ALINMIŞ AŞK...
aşk kavuşamamak gibi geliyor bazen, sevenler kavuşamadıkça kavrulan sevda ateşiyle yana yana yazılıyor dizeler..mısralarım ondan...teşekkürler içten yorumuna sevgili serin...
SENDEN BAŞKA
yaz ismimizi kutsal bir gecede takalım dilek ağacının en uç dalına ....................................... sen benim yürek yarım hiç bir söz hiç bir bakış olmayacak senden başka ............................. hey aşk dile gelince ne güzel gelirsin kulağa...romantizmin usta kalemi..tebrikl
NEFRET ETTİM
çoğu zaman hepimizin yakarışlarıdır bu söylemleriniz..çok beğendim..yürek yakarışlarınız susmasın..
BUL BENİ
Senle dirilecek içimde öldürdüklerim Durma bul hadi, adam gibi ‘adamım’ tebrik ederim canım...özellikle bu son mısraları aldım yüreğime dokundu çok...kalemindeki yürek dökümlerin insanı candan etkiliyor..kutlarım..
===GELEMEDİM===
canım benim tebrik ederim...sevgilerimle...
GİTTİN
hüzün kokusu aldım bugün senden...alışmışım gülümseten dizelerine...bu da yakışmış canıma..tebrikler..
.
Elimde senden kalan, anısı saklı Birkaç siyah-beyaz fotoğraf... siyah beyaz renkler karışmış dünden bugüne...mazi akılda kalan... tebrikler banu hanım..
GEÇ ANLADIM
tebrikler efendim..çok beğendim yürek dökümlerinizi..
Hüznün Resmi
acı akar kum saatine yüreğimin her zerresine temmuz gecelerinde sıtma nöbetleriyle titrer yorgun bedenim titrer naçar yüreğim. saygıyla kutluyorum yürek dökümlerinizi..
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada siirotesi  şairi hakkında, siirotesi  kimdir, siirotesi  şiirleri,siirotesi  hakkında bilgi ve siirotesi  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.