E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Mehmet Ziya Dinç Mehmet Ziya Dinç
 
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Ne dediler?

Mehmet Ziya Dinç üyesi hakkında kim ne demişler?


 Ne düşündüğünüzü yazmak için tıklayın.
Yazılan düşünceler
Dünyevî Ekrem AKBUNAR
Profili | Şiirleri | Yazıları
öfkeli...

toplumun dini ve milli değerlerine karşı yabancılaşmasına....

öfkeli...

şiirlerin ziyasını dalgalarla konuşur gibi dinle sahilde...
............................................................yıldızlar kayar gibi seyret.

dağa başına çık ...türküler söyler gibi...

şehire dön başın önde gezer gibi sokaklarda...Rabbim bana 10 günlük bir süre verse... sadece internette tanıdığım şairleri ziyaret için... van'a giderken karedeniz sahilini kullanmalıyım...

kapıdan kovarsa baçadan girmek için:))




Minos Güler Elmalı
Profili | Şiirleri | Yazıları
Şiirlerin Ziyası sert görünümü altında sevgi dolu bir yüreği
olanbir şiir ustası gelir.
Şiir adına bir şeyler öğrenmek isteyen onun şirlerini mutlaka okumalıdır.hem be dönüp dönüp
e d i b / a h m e t ahmet çolakoğlu
Profili | Şiirleri | Yazıları
Mehmet Ziya Bey, şiirin velûd kalemi olması yanında dost dediğim güzel bir yürek ve seçkin bir kalem... Hece ve aruza hakimiyeti ile onu okumak büyük bir keyif... İyi ki varsın değerli dost...
 « Önceki sayfa   1   2   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Mehmet Ziya Dinç  şairi hakkında, Mehmet Ziya Dinç  kimdir, Mehmet Ziya Dinç  şiirleri,Mehmet Ziya Dinç  hakkında bilgi ve Mehmet Ziya Dinç  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.