E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
ŞİİRİN SİHİRİ ŞİİRİN SİHİRİ
 
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Ne dediler?

ŞİİRİN SİHİRİ üyesi hakkında kim ne demişler?


 Ne düşündüğünüzü yazmak için tıklayın.
Yazılan düşünceler
((Eftelya)) Şair-i Sinem-i Güzel
Profili | Şiirleri | Yazıları
Ö z olan sevginle
Z ambak ebegümecinde
L al olan ümitlerinle
E skimeyecek güzellikte
M uazzam hayatın olsun..

D eğişmem sendeki sözleri
E lletmem kıydıramam kimseye seni
M inicik sözle büyülersin bizi
I nci gibi ışıklarınla yelpazemsi..
R aks olur her okuyan seni ablam..
A şık olur şiire bir daha
Y ol gibi aydınlık ve huzurlu
A llahımın yolunda hayatlar dilerim...

seni seviyorum abla..amatör yazdık senin yanında özür dileriz..
((Eftelya)) Şair-i Sinem-i Güzel
Profili | Şiirleri | Yazıları
şimdi ablam..sözlerin hepsi o kadar güzelki ve ben o kadar geç kalmışım ki...bende toplu yorumu buradan yapıyorum ablamm...sözlerin bana ilham herşeyim sözlerin...olmasa nereden gelirki ilhamlarım..hepsine inci yakut zümrüt pırlanta hepsinden daha değerli..seni o kadar çok seviyorumki ablam..ahh dillere dökülse seni bini geçik şiirde anardım ama işte..sen zaten biliyorsun canımsın ablam benimm çook seviyorum seni herşeysin sen meleksin öpüyorum kocamann senii...
((Eftelya)) Şair-i Sinem-i Güzel
Profili | Şiirleri | Yazıları
Ne güzel parlarsın asumanında...yıldızlar kıskanır aydınlığında...ismin kadar eşsin çocuklarına..sen hep burada ol hep bizle ol özlem abla...

SENİ SEVİYORUMMM...
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   7   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada ŞİİRİN SİHİRİ  şairi hakkında, ŞİİRİN SİHİRİ  kimdir, ŞİİRİN SİHİRİ  şiirleri,ŞİİRİN SİHİRİ  hakkında bilgi ve ŞİİRİN SİHİRİ  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.