E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
siirce_ siirce_
zeliha çakal
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Şiirlere yaptığı yorumlar

siirce_ şairinin şiirlere yaptığı düşünceleri


Şiir adı ve yorumu
AĞLAMA Gönlüm
YÜREĞİN VAR OLSUN DOSTUM... YİNE YÜREK TİTRETTİN
Prangada düşüncelerim
YÜREĞİNİZE KALAMNİZE SAĞLIK NURCAN HANIM TEŞEKKÜRLER..
DOLAR Gözlerin
YORUM GÜZEL KONU GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK.. 7+5 HECE ÖLÇÜ YAZMAK ZORDUR.. TEBRİKLER SELAMİ BEY DOSTUM...YİNE HARIKASINIZ
AFFET SEVDİĞİM..
YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK ...ALTI BEŞ HECE ÖLÇÜ İLE YAZILMIŞ ...HER ŞEY YERLİ YERİNDE .. TEBRİKLER BULEM HATUN...
Seç Bakalım!...
YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK BAYKARA HOCAM...KISA ÖZ
Haydi gel diye
YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK HOCAM...
Nasıl İzâh Etsem Hâli?
EMEĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK HOCAM...
SEVMİYOR Gönlüm
YÜREĞİN KALEMİN DAİM OLSUN NEFESİNE SAĞLIK SELAMİ BEY DOSTUM...
YASTAYIM
yüreğine kelemine sağlık abimm.. analar ağlamasın artık....
SESSİZ Ol gönül
Aşkın huyu böyledir bekletip durur Yasemin dikti gönlüm geç kalsa kurur Mecburum beklemeye yapamam gurur Dostluğumu bozacak sessiz ol gönül ......... yüreğine kelemine emeğine sağlık selami bey dostum...
SONGÜL Açmadı
Dostlarıyla geçirir baharı yazı Yanından ayrılmıyor yetişkin kızı Yüzü gülüyor ama içte ki sızı Hayatı mutsuz kılan songül açmadı ........... yüreğine kalemine vede yorumuna sağlık sağlık selami dostum...
TÖVBE
kaleminiz saim olsun efendim...bu şiirinize radyomavi eylülde ses olmakda bana ayrı bir mutlulukdu.. teşekkürler...
FER MAKAMI ŞER ÜÇGENİ
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ŞAİRİM .. TEŞEKKÜRLER..
HASTAYDI Dostum
RABBİM KİMSEYİ YALNIZ EYLEMESİN... HARIKA DİZELER VE YORUM... TEŞEKKÜRLER SELAMİ BEY DOSTUM.. EMEĞİNİZE SAĞLIK...
Dostum !
YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK SELAMİ BEY... DİLERİM YÜREĞİNİN SEVDA IŞIĞI HEP YANIK OLUR....
SAĞLAM YAPIŞ
Onların gözü yoktur ne altında, gümüşte Kimseyi kıskanmadı eller yaşarken köşkte Allah’u Ekber adlı, dağda Sarıkamış’ta Hem yastık hem de yorgan kar üstünde yattılar. .... YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK HOCAM..SAYGILARIMLA
Dayanamam Ben
EMEĞİNİZE YORUMUNUZA YÜREĞİNİZE SAĞLIK HOCAM..HARİKA DİZELER..
ÇAY BAHÂNE
Dilden de öndedir dâima kalem Hani; Kârun/ Hâman nerede Belâm? Her sözün özüdür kibar-ı kelâm Gönül ne çay ister ne de çayhâne Gönül sohbet ister çaysa bahâne… ...... YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK HOCAM... EN GÜZEL MUHABBETLER ÇAY MUHABBETLERİDİR..
Uzan Koylarıma
YÜREĞNİZE EMEĞİNİE SAĞLIK ..SAYGILARIMLA
ANNEM CANIM ANNEM
YÜREĞİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK HOCAM.. ŞİİRİNİZ BENİ ÇOK ETKİLEDİ SANIRIM ÖYLE BİR ÇOCUĞUN ANNANEESİ DURUMUNDA OLDUĞUM İÇİN.. RABBİM ANASIZ KUZULARIN YARDIMCISI OLSUN.. VE O GÜZEL ANNELERİNDE MEKANI CENNET OLSUN...SAYGILARIMLA HOCAM..
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada siirce_  zeliha çakal şairi hakkında, siirce_  zeliha çakal kimdir, siirce_  zeliha çakal şiirleri,siirce_  zeliha çakal hakkında bilgi ve siirce_  zeliha çakal isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.