E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Şİİr YAPRAĞI Şİİr YAPRAĞI
bayram KÖSE
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Şiirlere yaptığı yorumlar

Şİİr YAPRAĞI şairinin şiirlere yaptığı düşünceleri


Şiir adı ve yorumu
- Çıkarma beni yoldan …
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık Hocam. Güzel olmuş......Sağlıcakla kalınız...
- Bilemedim ki kalbinin özden bozuk olduğunu…(2)
haram olsun sana ölümüne verilen tüm emekler haram olsun can-ı gönül ile seni yürekten sevmeler darp ettiğin yürek çıkacaktır elbet ki aşk vuslatının düzüne oysa ki çıkara endeksli o kalbinle sen bir daha hiç silinemeyecek olan karaları çaldın yüzüne… Anlamları çok şeyler anlatan dizeler
-İnsanlarımız hep çarpık yolun sevdasında…
Kaleminize sağlık. ..Güzel anlatmışsınız. Bayramınız kutlu olsun Sağlıcakla kalınız
SEVMEĞİ DENE
Güzel olmuş .Sağlıcakla kalın.
SEVMEĞİ DENE
Güzel olmuş .Sağlıcakla kalın.
-her an kapın çalınabilir…
Güzel olmuş düşüncelerinize sağlık. Sağlıcakla kalınız.
ZALİM
(( Haram döşeklerde yattın be zalim. Hiçbir şey demeden gittin be zalim. Bu aşka bin nifak kattın be zalim. Beni yüreğinden attın be zalim. Sen benim gönlümde bittin be zalim. Sevdiğime pişman ettin be zalim.)) Harika olmuş.Düşüncelerine sağlık....(Zalimlerede ders olsun) Sağ
YÜREĞİME MEKTUP
Mükemmel olmuş gerçekten tebrik ederim. Sağlıcakla nicelerine.....
BİR BAKSAN
''Yattığım soğuk yatak nefesimi çekince Yerli yersiz anlarda gözyaşlarım akınca Can eziyet gelip te yaşamaktan bıkınca Güldürmeyen düşlere dalacağım bir baksan'' Güzel dizeler olmuş tebrikler.. Sağlıcakla kalınız.
YOKLUĞUN SEN HALİ
Güzel şiirinize,birde güzel yorum ..... Tebrik ederim. Sağlıcakla kalınız.
Canım Anneme
Güzel , Tam bir anne'ye yazılacak şiir sağlıcakla kalın
-Bu ne hal bu kin de ne…
''Hep ben haklıyım dersin sana Allah gülüyor kim haklı kim haksızsa hakem olan biliyor yaptığın her bir suçta günah sevap siliyor Batıla bel bağlayıp özü neden yıkarsın'' Hocam yüreğinize sağlık inşaallah anlayan anlar.Güzel Sağlıcakla kalınız....
-Az gülüp eğlensem de...
Haklısınız hocam haklı.... Güzel anlatmışsınız elinize sağlık. Sağlıcakla kalın.
Kelebekler uyanmadı
''gönlümüz bulanıyor anne bu heyelan başka yağmurdan açıkta kalıyor evler bütün yalnızlığıyla açılıp örtülüyor kapılar girip çıkıyor insanlar kuşkuyla'' .............. .............. Güzel bir şiir olmuş tebrikler. Sağlıcakla kalınız.
OLMUYOR ANNEM
Güzel bir şiir olmuş harika..... Sağlıcakla kalın
-‘her şeyi bırak da gel’
Güzel bir şiir,mükemmel bir eser olmuş harika.. Sağlıcakla kalın.
BİR İHTİMÂL
.................. Sert ayak seslerinden, Bir çırpıda silebilirim. Aynadaki hayalini, Görmemezlikten gelebilirim. ....................... Güzel anlatım,hoş bir şiir.... Sağlıcakla kalın.
-Vah ki vah şu ömrüme
Güzel olmuş ellerinize sağlık (anlamlı dizeler) . Sağlıcakla kalın.
HOŞÇAKAL
''uyanılmaz bir uykuya daldırırdım gözlerimi ölebilirdim bir defa içimi çekmeden canım izin vermiyor kaybolamıyorum kendi gürültümde sana hoşçakal demeden'' Güzel ....Başka söz yok gerçekten tebrikler. Sağlıcakla...
Hep hiçi biçip de durdum...
Tebrik ederim çok anlamlı... Sağlıcakla kalın....
 « Önceki sayfa   4   5   6   7   8   9   10   11   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Şİİr YAPRAĞI  bayram KÖSE şairi hakkında, Şİİr YAPRAĞI  bayram KÖSE kimdir, Şİİr YAPRAĞI  bayram KÖSE şiirleri,Şİİr YAPRAĞI  bayram KÖSE hakkında bilgi ve Şİİr YAPRAĞI  bayram KÖSE isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.