E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
sami biberoğulları sami biberoğulları
 
Üye / üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Yazılara yaptığı yorumlar

sami biberoğulları yazarının yazılara yaptığı düşünceleri


Yazı adı ve yorumu
Karahindiba
Benim Adım Karahindiba Çiçeği Binlerce yıldır gökyüzünde uçarım. Ovaları, dağları, denizleri, çölleri aşarım. Sizin duymadıklarınızı duyar…. Sizin görmediklerinizi görürüm. Ben Çerkezlerin 21 Mayıs 1864 tarihinde yaşadığı SOYKIRIM ve SÜRGÜNÜ gördüm ve bu trajedinin ŞAHİDİYİM Bundan böyle ben….
Monster 1 (18+)
Kendinize haksızlık etmişsiniz. Sitede öyle yazılar ve bilhassa yazılara yapılan yorumlar var ki sizin yazınız onların yanında bir çocuk masalı kadar masum kalır. Yazı güzeldi. Başından sonuna sürükleyiciydi. Açık ve anlaşılırdı. Sıkılmadan bir solukta okudum. Tebrik ederim. Selam ve saygılar
ALÇAKLARA KARLAR YAĞMIŞ ÜŞÜMEDİN Mİ
Önce yazıyı, sonra yazıya yapılan yorumları okudum ve kendi kendime '' herhalde ben bu yazının verdiği mesajı anlayamadım'' Dedim.. 150 Kişi işten çıkarılıyor. İşten çıkarılmalarının sebebi olarak görebildiğim tek şey piknikte en güzel oyun oynuyor olmaları. Pikniğe çıkarken yönetim kurulu başk
BAYRAM TEMİZLİK HAFTASI KUTLU OLSUN
Bayram öncelerinde ev kadınlarının kocalarına ve evlatlarına ''Ayak altında dolaşmayın, kaybolun bir yerlere'' Dediği günler. Haliyle ev kedisi tabiatlı erkekler dışındaki tüm erkeklerin en özgür olduğu günler.)))) Selam ve saygılar.
İZMİR FACİASINI UNUTMAYINIZ
Çok güzel bir yazı olmuş. Can-ı gönülden kutlarım. Selam ve sevgiler.
Fil Suresinin anlamı ve iniş Tarih
Hayırlı Ramazanlar değerli kardeşim. Yazınızı zevkle okudum. Fil Suresi ve bu surede geçen olay aynı zamanda tarih derslerinde de anlattığımız bir konu olduğundan bildiğim bir konu olmasına rağmen yazıyı yine de zevkle okudum. Anlatım oldukça güzeldi. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Ancak b
Behlû-i Dânâ Öyküleri’ Hakkında
Değerli Arkadaşım. Bahsi geçen kitap mutlaka değerli, emek verilerek hazırlanmış bir eserdir.Ancak öyle sanıyorum ki Behlül Dânâ hikayeleri olarak anlatılan hikayelerin çok önemli bir kısmı ona ait değil... Behlül Dânâ sizin de işaret ettiğiniz gibi Harun Reşit döneminde Bağdat'ta yaşamış. D
Mesih Konusundaki Düşüncelerim
Değerli Yazar. Mesih farklı hüviyetlerde olsa da semavi dinler dediğimiz dinlerin hepsinde geçen bir konudur. İslamiyette ve Hrıstiyanlıkta Mesih'in Hz. İsa olacağı inancı vardır. Museviler ise bir mesihi bekler ama bu Hz. İsa değildir. Hz. Ademin Mesihliği konusunu ilk kez siz dillendiriyo
Lo lo lo Sivasta Oruç Vakti
Böyle gelenekler hâla yaşıyor mu, yaşatılıyor mu, en azından köylerimizde o eski Ramazanlar hâla var mı bilemem ama yazı oldukça güzeldi. Özlemişim o Ramazanları. Selam ve saygılar.
NAMUS
Oldukça uzun olmasına rağmen sürükleyiciliği ve anlatımdaki ustalık sayesinde kandisini okutan güzel bir öyküydü. Tebrikler.
MAĞARA DEVRİNDEYİZ SANKİ
Çok çok haklısınız arkadaşım. Tüm meramımızı 140 karakterle ifade edelim derken karaktersiz bir toplum olduk sür'atle. Selam ve saygılar.
HEYKEL’DEN PUT’A, PUT’TAN ŞİRK’E
Değerli Kardeşim. Heykel demişsiniz, put demişsiniz...İki kelimeyi yan yana getirince ülkemizde aklımıza Atatürk heykelleri gelir haliyle. Sizin de buna vurgu yapmaya çalıştığınızdan eminim. Her ne kadar diğer yorumcu arkadaşlar bu hususa dokunmamış olsalar da... Eğer insanlar bu heykellerd
Bazı Ünlülerin Gazete Hastalığı
O söylediğiniz şeyi ünlüler yapmıyor. Ünlü gazeteye çıkmışsa zaten sağ olsun televizyonlarda magazin programlarında günlerce kendisinden bahsediliyor.Sosyal medyada paylaşılan resimleri de kendisi paylaşmıyor. Her birisinin fanatik taraftarları var. O ünlü adına Fan sayfaları açıyor ve ünlü dediği
KUR'AN DA BAHSEDİLEN, ŞİRK KOŞANLAR VE MÜŞRİKLER KİMLERDİR?
Değerli üstad. Kafa karıştırıcı bir konu anlattığınız... Bir insan Allaha inanıyorsa ona nasıl ortak koşar? İnanmadığı halde inanıyor görünüyorsa o zaten hem müşrik hem münafıktır ama münafıklığını da müşrikliğini de bilemeyiz çünkü bize kendisini inanıyor gibi gösteriyor. Hem ha müşrik olmuş
GAVURİSTAN NEDEN KUDURUYOR?
Yıllar yıllar önce Edip Yüksel'in 19 Mucizesini okuduğumda o kadar heyecanlanmıştım ki, o heyecanla sayfalar dolusu bir şeyler yazdığımı hatırlıyorum. Gençtik,toyduk tabii ki. Sonra aynı adam '' Daha önce yazdıklarımı çöpe atın'' Dediğinde yaşadığım şoku anlatamam. Sanırım genç bir yazarsınız.
Soykırım mı..?
Merhabalar Suat Bey Yazınızda benim için en çarpıcı cümle şuydu: ''Maalesef Ermeniler müthiş propaganda yöntemleriyle batılı devletleri soykırım yapıldığına inandırmaktadırlar'' Evet olayın özü budur. 1990 Senesinde yani öğretmenlik hayatımın 12. senesinde Antalya- Aksu'da Hizmet İçi Eğit
BİR MONOLOG: SAUDADE
Sevgili Deniz Bizleri, yani okuyucuları niçin bu kadar zorluyorsun? Yazıda ne anlatıldığını anlayabilmek için daha en başından sözlük ( Pardon, Google Amca ) Karıştırmak zorunda kaldım. Mesela ben takıntılı adamım. En başta ''Saudade ne?'' Bunu anlamadan kafamı kessen yazının tamamını bin ke
Naber Moruk
Çocukken babam ne zaman '' Bizim zamanımızda '' Diye başlayan bir cümle kursa ifrit olur içimden '' Hay sizin zamanınıza tüküreyim. Bir türlü o zamandan çıkıp bu zamana gelemediniz'' Derdim. Kendime söz vermiştim, büyüyünce asla '' Bizim zamanımızda'' demeyecektim. Şimdi yaş 65, en çok kullandı
Beyaz Ekmek ve Süt Tozu
Değerli Hocam. Sadece süt tozu mu? Yahu cam misket bile geldi Amerika'dan yardım olarak. O güne kadar sokakta bile misket ( Ki biz bilye derdik ) oynamamızı yasaklamış olan öğretmenlerimiz Amerikan yardımından sonra kendi elleriyle avuç avuç misket verdiler bize ve artık okulun bahçesinde oyn
GELECEKTE BİR GÜN GELECEK!
Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın (UNDP) 2018 raporuna göre .... Vallahi sevgili Serhat, ne zaman bir yabancı Türkiye lehine bir şeyler söylese benim tüylerim diken diken olur. Mesela geçmişte bunların futbol takımları gelirdi ülkemize. Teknik direktörleri olsun futbolcuları olsun '' En
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada sami biberoğulları  şairi hakkında, sami biberoğulları  kimdir, sami biberoğulları  şiirleri,sami biberoğulları  hakkında bilgi ve sami biberoğulları  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.