E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Nimet Vefa Nimet Vefa
 
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Ne nedir terimlerine yaptığı yorumlar

Nimet Vefa yazarının forum yaptığı tartışmalar


Terim başlığı ve yorumu
Gelmeyenvuslata Taziye
annelerin kaybının yerini hiç birşey dolduramaz

Zehra hanımcığım cennette beraber olursunuz annenizle inşallah...

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
bir göz açıp kapama mesafesindeyken ölüm anlamam düşmanca yaşamayı [ smiley 6 ]

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
iyi olmuş hemde çok iyi

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/556441/bicak-sirti-sevdalar.html

beni de okuyan dinleyen olur mu acep [ smiley 9 ]

bu forum süper olmuş, emeği geçenlere sonsuz saygı selam sevgi

Şiir dinlemeye bayılan ben gibiler için süper bir sayfa [ smiley 2 ]

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
[ smiley 32 ]

Başımı alıp gidesim var da sensiz tek-başıma kalamıyorum ki...

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
Gel bahtı siyahım gel...

Hocam çok güzel bir seçim, yüreğinize gül dokunsun...

...
Hadi sesli şiir dinleyelim.
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/391148/hayat-i-mecmua---ask-a-tiryaki.html

Sevgili yalnızlık abidesinin sesiyle can bulmuş dizelerim... [ smiley 9 ]

...
Rahat Uyu Şair Cemal SÜREYA ,Şiir Yaşıyor...
HÜZNÜN KUŞLARI Şiire Yorum Yapın ben bütün hüzünleri denemişim kendimde
canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını
bir bir dene

..............................

..............................

Rahmet ile...

...
AŞKa dair!
[ smiley 41 ]

muhteşemdi...

...
Mekanın cennet olsun HİÇBİTMEZ
İnanmak istemiyorum :((

...
Mekanın cennet olsun HİÇBİTMEZ
dileklerinize aynen katılıyorum madem her biri bizim için çok özeller onun için özel ve kalıcı bir sayfayı hak ediyorlar...sevgi ve saygım ile...

...
Mekanın cennet olsun HİÇBİTMEZ
Şifa rabbimden acilen ezadan noksansız acil şifalar versin rabbim size ve şifa bekleyen tüm hastalarımıza inş :(((

...
Özdemir Asaf - Rahmet ile anıyorum(z) !
SENİ SAKLAYACAĞIM

Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde,
Şarkılarımda, sözlerimde.

Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmiyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.

Sen göreceksin, duyacaksın
Parıldayan bir sevi sıcaklığı,
Uyuyacak, uyanacaksın.

Bakacaksın, benz

...
bugününü en iyi anlatan cümle-söz
Çaresiz :(

...
Protesto
=)) hiç sorma hele bugün siteden pat küt sesleri gelirse şaşırmayın dayak yiyen benimdir kesin =))

...
Protesto
kesinlikle size katılıyorum, yahu şiirin içinde ne yazıyor bilmiyor bile hemen yapıştırıyor ayy çok güzel falan filan,hani eskiden anı defterleri olurdu "kabin kadar temiz bu beyaz sayfayı bana ayırdığın için...." tek düzelikten kurtulsak artık yani :)

...
Protesto
çağırıyorum ama yok inatçı ağla geleyim diyor :)

sevgili Banu gelirse söylerim koş şiir arkadaşıma derim :)

...
Protesto
ama ablası onlar dışarıyı seyrediyor dalmış dalmış görse yer verecekde dalgın olduğundan görmüyor :)

...
Protesto
:) :) :) :)

...
Protesto
et et benden de slm söle gelip bacaklarını kıracam o veletlerin :)

...
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Nimet Vefa  şairi hakkında, Nimet Vefa  kimdir, Nimet Vefa  şiirleri,Nimet Vefa  hakkında bilgi ve Nimet Vefa  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.