E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
N.ALTIN N.ALTIN
NURCAN ALTIN
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Yazılara yaptığı yorumlar

N.ALTIN yazarının yazılara yaptığı düşünceleri


Yazı adı ve yorumu
VE SEN SAY Kİ
Kalemin narinliği hüzün yumağında harmanlıyor yüreği, Güne dökülen satırlar göz yaşı ağırlığında değdi hüzünlerde satır satır, Güzel gözlü yürek dostumuz,özledik seni, Kalemin var olsun,yüreğine güzellikler dolsun, Sevgilerim kucak dolusu,
KEMNUR (KEMAL PARACIKOĞLU)
Değerli Kemal Hocamıza RABBİM acil şifalar versin,çok üzgünüz dualarımız onunla, Selam saygılarımla,
(BABAMA)VEDA MEKTUBUM
Allah rahmetiyle sarıp sarmalasın,mekanı yeri cennet olsun,başınız sağ olsun kıymetlim, güzel dostum... Acını,duyduğun tarifsiz hüznü içimizde hissediyoruz kıymetlim, Allah sabır ve dayanma gücü versin, sevgi ve dualarımdasın her daim,
Omurilik felci geçirdim 1. Doğumgunum :-)
Öncelikle nice mutlu huzurlu sağlıklı neşeli her dileğinizin kabul olduğu yıllar diliyorum. Doğum gününüz kutlu olsun, Yazınızda belirttiğiniz gibi, insanın azimli olması başardığını gösterir. İnanmak tam teslimiyet yürekten olursa her şey mümkün, Biz burada sizin nasıl bunları başardığınızı y
Hoşgeldin bebek
'' Hoş geldin Bebek'' Hoş geldin Cennet kokularında,yumuk ellerinde kadir gecesinin mutluluğunu getirdin, Hoş geldin sevinçlerinde mutluluk, heyecan, sevgi, güzellikler getirdin. Ailenin en kıdemli varlığı,RABBİM seni korusun gözetsin, hayırlı bereketli güzel bir ömrün olsun inşaallah, maşa
Küçük Parmaklar
İçimizde ki, sevgi diye beslemeyi başaramadığımız duygular şiddete dönüşüyor. Yani öğretilerde eksiklikler var sanırım,sevgi aşılanması zor değil ama beslenmesi zor... Kendini savun diye daha küçücük beyinleri vur diye aşılarsak,büyüdüğünde vurmaktan, öfkeden, şiddetten, korkularını ateşlemek
ADAMIN BİRİ
İçimizden geçen yüreğimizin haykırışını yürek penceresinden aktarımı duygu doluydu. Usta kaleminize değerli yüreğinize kaleminize selam saygılar,
Kadın Olmak diyordu...
Hiçti Adı yoktu Adını koydular ... Acı dolu benimde tanık olduğum bir çok yaşanan hikayeleri anımsattı yazınız şairem, Tebrikler,yüreğinize kaleminize, Selam sevgilerimle,
Narin
Yazının o kadar narin bir tarafı varki,sessizce dokunuyor yüreğe, Yaşarken her şeyi kendimize benzetmeyi seviyoruz,halbuki olduğu gibi kabul etme lütfune erebilsek zaten iletişim sorunu olmayacak, Kibir insanın değerlerini yıkan şehtanı bir huy,Allah her kezi korusun, Yine eserdi kaleminin
GÜNAYDINIM NARÇİÇEĞİM
Ne güzeldi harikulade bir yazı kaleminizden bizi hem bilgilendiren,hem şarkının sözlerinin içinde hikayesi ile meşk ettiniz, yazan yüreğinize sağlık Hicran hanımcım, Tebrik ediyorum güne yakışan yazınızı,kaleminizi, Selam sevgilerimle,
Paşam Bir Yaşında!
İki damla göz yaşına sığınır sevdalar,ertesiler büyür geriye baktığında kocaman olmuş göz bebeğine sakladığın gelecek, Her şey gönlünce, her şey evlat kokusu kadar masum,her şey sizlerle güzelleşsin çoğalsın ailece, Yeni yaşı yaşlarını kovalasın geleceği umutla bereketli hayırlı,bahtı açık
KIRMIZILI SON
İşte öyle bir şey,mutluluk Ele avuca sığmaz o kadar büyütür ellerinde dolup taşar. Yaradan verince hep büyük büyük verir. Kıymetlim, yazar bilir geniş köşeden bakmayı herkes kendi dünyasını sığdırır kalemine,senin dünyana zaten hayranız bizler :) Harikulade bir eserdi. Tebrik ediyorum na
..Beni Merak Etme Araf'da Kalıcam Bu Gece..
Hep pişmanlıklarımız yada keşkelerimizi ipe dizer kalemimizden döküveririz beyaz sayfanın mürekkebiyle kara çalınır gölgelere hep ... Muhteşem bir yazı okudum imgeleri kurdele'sinde güne taşımış. Tebrikler. Saygılarımla,
ŞU BENİM DAMAT
Çok akıcı çok güzeldi gülümsetti yazınız çok beğeni ile okudum Bedri bey, Usta kaleminizi tebrik ederim. Selam saygı hürmetlerimle,
KIRMIZILI III.
Evet evetttt lütfenn, Senin narin eşsiz kaleminin yanında mümkün mü yazının sonunu bağlamak lütfen yani... Cancağızım,kıymetlim bekliyoruz :) Öpüyorum gül kokan yüreğinden, Sevgilerimle,
...6
Ne ve kimle konuştuğun değil,kaleminle konuşmak ona dost olduğunu hissettirmek sonrası,geveze biri olup çıkıyorsun sevgili dostum, Çok etkili çok güzel akıcı,kendimizdendi sanki,yazdığın iç dökümler,serzenişler Her şey güzel her şey gönlünüzce olsun,kuvvetli olmak sevdiklerinden güç almak h
KIRMIZILI
Niye bitti şimdi ya,üzüldüm böyle bitmemeliydi. İnşallah devam edecektir diye içimden geçirdim :( kıymetlim, Müthiş bir yazıydı kaleminizin narinliği,inceliğinde satırlarda savrulduğumuz, Güne gelişi de ayrı güzel,tebrikler Selam sevgilerimle kıymetlim,
4-Cevabım Evet!
Bir masaldı sanki, masaldı evet evet, Ne güzeldi ilk yazınızla karşılaştığımdan beridir takip ettiğim,nefesimin kesildiği yazının içinde yaşayan bireylerden biri gibiydim, o kadar güzel akıcı bir o kadar sempatik,içten yaşanmış bir olayı derinlemesine hiç sıkılmadan böylesi güzellikte heyecanı
Bu Yoruma ( İMZAMI) Korum
Gülmemek mümkün değil Değerli Hocam ve inanılmaz doğru katılıyorum yazınıza... Bende şiirlere bazen zaman ayırdığımda şiire ve yorumlara verilen cevaplara şaşkınla okuyorum. Nasıl oluyor gözlerime inanamayıp sayfadan hemen ayrılıyorum,kabus bitsin diye :) bir kaç gün bir kelime bile yazmıyoru
Uyanmak uzun bir yoldan -Bir Perinin Gülümsemesiyle-
Ne güzelsin sen perim...İyi ki varsın iyi ki ulaşmışsın kıymetlimize, Bizler bilememişiz duyamamışız,yoksa periyi takip ederdik,mutlaka Çok ama çok geçmişler olsun kıymetlim,yüreği pırlanta gibi ışıltı olan nadide insan, RABBİM şifalar versin, Seni çok seviyor benim yüreğim, Selam
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada N.ALTIN  NURCAN ALTIN şairi hakkında, N.ALTIN  NURCAN ALTIN kimdir, N.ALTIN  NURCAN ALTIN şiirleri,N.ALTIN  NURCAN ALTIN hakkında bilgi ve N.ALTIN  NURCAN ALTIN isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.