E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
fransız fransız
 
Üye / üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Yazılara yaptığı yorumlar

fransız yazarının yazılara yaptığı düşünceleri


Yazı adı ve yorumu
Asansör
"Gri, parlak metalde gördüm yansımamı. Hala saygı duruşundaydı bedenim." belki tuhaf gelecek ama bu kısım daha etkileyiciydi.. ve haddim olmayarak küçük bir öneride bulunmak isterim ; hasta bakıcının iri kıyım olması en başta belirtilip, defaten tekrar edilmesi anlatımın akışını bozuyor sa
Düşünmek sivri
kek, yapıldı mı yakıldı mı.. sanırım kalem sürçmesi değil
Ben öldüm, Tüm şairler helvama gelin
a haa ölü gömücü olmuşum :)
ŞİİR VE SEN
hey gidi günler, ders çalışmaya gidiyorum diye evden çıkıp kitapları tavuk kümesine bırakıyordum bir değil iki değil en sonunda bizimkiler takip etmişler sonrası malum.. bir de radyodan gömlek kazanmıştım bi bilmeceye doğru cevap karşılığında ha evet hatırladım, zencinin koluna düşen k
Tek nefeslik kelebek ömrü
bir an bir an için değer mi diye düşündüm bir kelebekle aynı rüyayı bölüşmeyi bir kelebekle aynı rüyada buluşmayı hani cennet için ölmenin şart olmadığını ya da görmek için rüyayı bir an uyanık kalmayı..
Eylül Esintisi
vay vay vayyy bodrum bodrummm.. :) Henna diye bir isim ilk kez duyuyorum Allah ömürlerini uzun etsin sağlıkla mutluluk ve huzurla bir de şu Güneş üniversite okudu mu okuduysa nerede okudu
Yeşile hasret
bence son söylediğin mantıklı bir ağaca bakıp ormanı hayal et ama gece yapma bence yoksa çıkar hayalet :) şaka bir yana , manzarayı betimlemen güzeldi
VAKİT AYIRARAK OKUMANIZI İSTİRHAM EDERİM
anlatım diliniz harikaydı lakin, günümüzde Kur'anı güzel okumaya verilen ehemmiyet kadar tefsirine yönelik bir çaba ne yazık ki çok vasat bir de ilim ile harmanlanmamış, güncel konulara ışık tutmaktaki farklı yorum ve görüşler zayıflatıyor inancı kanaatimce tabi..
Ah gidi sevdalarum
anzer balıyla ayva takas edelim mi hadi he de şu işe :)
Parçalar
çalılıklar içinde sinmiş çocukluktur sessizlik ellerinde böğürtlen kokusu ağzında kurumuş dut uykusu hangi akşam paklar ki ikindiyi hani su akar rüzgarın yonttuğu taş oluktan
Azcık benden bahsedeyim
abi müdür olduğunu bilmiyordum ama bildiğim bir şey var ; koltuk için sevdalanan hatta bu sevda için kıyasıya savaşanların olduğu memlekette duruşunla örnek olduğun herkesin siyasi görüşü vardır az ya da çok lakin toplumun çoğunluğu takım tutar gibi tutunup! savunduğundan ve tabuların kolay
KALP AĞRISI
ben olsam Zeynep derdim
Nefes
şu el meselesi, muazzam
Kışın öyküsü baharın büyüsü
mart balkondan baktırıp keyif çatmış güneşe
Şubat 14
iyi ki doğdun.. dip not; otomatik mesaj değildir ,)
' SEKSENLER '
dizilere karşıyım
İçimin dibi
jeton geç düşmüş sanki, her zaman derim, insan yalnızlıkla sınamalı kendini güçlü olmanın tek yolu bu lakin, bunu elden ayaktan düşmeden yapabilmeli aksi halde trenler kalkıyor gemiler batıyor sağ kalanlar da geri dönmüyor falan filan
Beni kimseye söyleme.
çok iyiydi..
PORTAKALI SOYDUM, BAŞUCUMA KOYDUM
misal taş dediğin zamanla azalıp kıt bulunur şey olsaydı,,kıymetli olur muydu yine bence zor elde edilen şeydir kıymetli olan zor ele geçen şey de kıt bulunur aynı zamanda çocukken babaannem (güllüana) , ne vakit iştahla bişeyi yiyecek olsak ..kırım acımısız derdi.. oysa köyden çıkmamış biriy
Demir Kapı
bir şey demek istedim yazı bitince genelde her şeye bir şey bulurdum yazacak kelimelerin düğümlenmesi bu olmalı ama içimden hep şu geçti keşke bir kızım olsaydı..
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada fransız  şairi hakkında, fransız  kimdir, fransız  şiirleri,fransız  hakkında bilgi ve fransız  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.