E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Bulem hatun Bulem hatun
 
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Şiirlere yaptığı yorumlar

Bulem hatun şairinin şiirlere yaptığı düşünceleri


Şiir adı ve yorumu
BAYRAKLAR GELİYOR
Bayraklar göndere yakışsın üstadım genç bedenlerin tabutlara değil. Yürek burkularak okunan bir şiiri kutlamak olmaz da.. Hislerimize tercüman oldunuz. Tüm şehidlerimizin ruhu şad olsun. vatan sağ olsun..
OĞUL VE GELİNE TAŞLAMA
Maşallah gençlere çok yakışmışlar birbirine Allah tamamına erdirsin abim saygılar. Siz de üzülmeyin bu arada:)))
-YANINDAYIZ ANKARA-
Var olsun kardeşimin yiğit kalemi..
-Topyekun ülkemize çöreklenmişler...
Hani bir misafirimiz geleceğinde bile bir telaş bir heyecan bir şeyler yaparız ya. Ahir zaman. Beklediğimiz Hz.Mehdi miz için de böyle güzel şiirlerle hazırlık yapmak ne güzel. elinden gelen eli yle dilinden gelen diliyle kimi kalemiyle kimi kelamıyla. Var ol üstadım. Harikasınız..
.....nazdı be usta
K3elime haznenize hayranım üstadım. Mükemmel yazıyorsunuz. Gönül doygunluğpu ile okudum şiirinizi yine. Maşallah...
U N U T M A
Önemli olan bu millet kimliğini unutmasın üstadım. Güzel şiirdi yiğit yüreğinizi kutlarım.
U N U T M A
Önemli olan bu millet kimliğini unutmasın üstadım. Güzel şiirdi yiğit yüreğinizi kutlarım.
PAKET SERVİS- ON YEDİ YIL DİLE KOLAY ON YEDİ
Rahmetli Ali Güngör'ün ruhu şad olsun. Ülkücüydü. İhraç edildi. Bu adam yüzünden! Ne desek boş abim. Emir büyük yerden derler ya. Biz en büyük emir sahibine milletçek tabi olmadan bu musibetler devam eder..
AĞLA ŞİMDİ SÜVEYDA
Harikasın şairem. kutluyorum.
DEYİN HELE BU ALLAH'TAN REVA MI
Hacım yaa bu ne şiiri böyle??*
GELİN BİR KÜFÜR EDELİM.
işte bu abim ya.. Denecek söz bu. ben de yazıcam böyle şeyler ama bayan olarak yakışmaz diye kalemimi zor zapt ediyorum. yiğit yüreğine sağlık.
ÖMRÜMÜ YEDİ ŞADİYE
ALLAH KOLAYLIK VERSİN ABİM. HER ZAMANKİ GİBİ TEBESSÜM ETTİRDİ ŞİİRİN YÜREKLERE. VAR OLUN. SAYGI VE SELAMLAR..
TEKRAR DA FAİDE VAR
EYVALLAH ÜSTAD. GÜZEL DEMİŞSİNİZ..
TEKRAR DA FAİDE VAR
EYVALLAH ÜSTAD. GÜZEL DEMİŞSİNİZ..
AŞK NEYDİ Kİ NASIL ŞEYDİ MUHARREM ?
İmrendim imrendim... Güzel şiirdi abim.
BİR OTURUŞTA ON ŞİİR
Hay maşallah. Derya kuzusu bunlar! Sürüsüne bereket abim!...
Hasret Türküsü
Sayfanda da okuyup çok beğenmiştim şairem. Tebrik ederim yerine yakışmış şiir. Selam ve sevgilerimle...
PAZAR GÜNÜN KUTLU OLSUN KENAN’IM
Üstad bu şiirden sonra yazan ve okuyan iman tazelemek lazım....
PAZAR GÜNÜN KUTLU OLSUN KENAN’IM
Üstad bu şiirden sonra yazan ve okuyan iman tazelemek lazım....
HU DİYELİM HU!
Huuu kardeşim..
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Bulem hatun  şairi hakkında, Bulem hatun  kimdir, Bulem hatun  şiirleri,Bulem hatun  hakkında bilgi ve Bulem hatun  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.