E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
berna berna
berna şayeste
Üye / üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Ne nedir terimlerine yaptığı yorumlar

berna yazarının forum yaptığı tartışmalar


Terim başlığı ve yorumu
Bugün aynadaki yüzünüzde ne gördünüz?
ismail ve fatma olmak üzere iki mükemmel insan vardı baktığım her yerde...

...
Eşini aldatan erkek affedilmelimi sizce..
affeden varsa, kendini şimdiden alıştırsın bir kez daha aldatılmaya...



...
Ağlamayan erkek şair olurmu
ağlamayan erkek, erkek olmaz bence..bırakın şairi...

...
içinizde ki çocuk ile aranız nasıl?
benim içimde bi çocuk yok malesef....Hep söylerim o çocuk değil;25 yaşında yani 25'lik bi hatun .o ne çocuk ne yetişkin...
biliyorum ki her zaman hayatın en doruk yaşlarında , beni de düşündüğüm zaman en doruk zamanlarıma çıkaran bir bayan o...
beni heyecanlandırıyor.bazen aramızın bozulmadığını s

...
Karşı cins olsaydınız kendinizle evlenirmiydiniz?
hiç sanmıyorum......daha çekilir ve daha çok sinirlerinee hakim olan biri vardır elbet deyip kendimi pas geçer daha iiilerine göz koyardım.........

...
Düş'ler Ada'sı
düşlere sevdalandığımdan beri açım..sevdamı yarıda kesişim bu yüzdendi.uzaktı bize sevdalar..düşsel sevdalar....beni doyuracak bir adamı varmış ...mağdem öyle sevdalılara yeni bir yoldan ulaşmayı deneyip ilk adımımı şöyle bi bedenimden ayırayıım..gözlerimi kapayayım ve açtığımda o ada da olayım,düşl

...
Aşk nedir?
aşk değil......saygı.......yani aşkın ne zaman kim görmüş ölmediğini...bunca cenaze boşamı kalkıyo kalplerden...saygı yaşadığı taktirde aşkın da kırıntılarını bulmak mümkün ama diğer türlü zor....
ben görmedim şahsen...

...
el öpmekle dudak asinirmi?
oysa o kadar çok eli öpülesileri kaybettim ki...son yazdığım Can yücel üstadımıza olan şiirimde de belirttim...mesela onun elini öpemedim;toprağını öpüyorum şimdi...hangisi daha kotü;ya da iyi.el öpmek güzeldir...bükemediğin eli öpeceksin...de diyebilirim....
sevgiler

...
makyajın anlamı....
japon kadınlarının çok fazla makyaj yaptıklarınıbiliyormuydunuz..?Onlar için süslenmek diğer insanlara saygı duymanın ifadesidir...Bizim kültürümüzde de makyajın çok önemli olduğunu bilirsiniz....Allıklar,rujlar falan...
Tarihte hangi toplumun KADININA el atsanız,altından makyaja verdiği önem karşı

...
Niçin "edebiyat yapma!" derler
edebiyatın sucu ne biliyo musun kardeşim....?içinde o lafı söyleyen kimseleri alt edebilecek kelime gruplaınn olması...insanlar onlara bi savaş esnasında kelimeler savrulmasından çok korkuyor ve karşı koyamıyorlar...bi silah olsa ;güçlerini kullanıp ona savunma gösterecekler...ama malesef kelime sav

...
yorum-korku
evet benim de içime attığım çok yorum var...buna korkmak demeyeyim de;eleştiriyi yaparken kantarın topuzunu kaçırmaktan ya da kaçmış olmaktan yana olmamak diyelim....

...
unuturmanın yolu?
kesinlikle şimdiye kadarlık hayatımdan ve içinde barındırdığım insanlardan öğrendiğim ve beynime kazınan bi şeydir bu......eğer umursarsan üstüne üstüne gelir herşey ve herkes..lütfen onlara gereksiz insanlarmış gibi davran eğer mutsuz ediyorlarsa senii...ya da o olayın gereksizliğini vurgula tavır

...
üşengeç edebiyatçılar mıyız???
bizler biraz düşünmeyi seviyoruz deyip ondan kaçan insanlarız bence....zoru görünce daha önce ağzımızdan çıkanı duymuyoruz...sırra kadem basanlardanız yani

...
TESADÜF
kesinlikle hayııırrr...ben kader kısmete inanan biriyim...yani tesadüf diye birşey aslında belkide hiç yok...sıradan ve basit şeyler belki ama diğerleri değil.....

...
iki fark..
sorun yanlız kalmak değildi bence.........
sorun yanlız olmakdı...........
bu iki fark sizlerde neleri canlandırdı............


...
Liselerdeki hadiseler bir kızınız olsaydı size ne düşündürürdü ?
o çocuk bırakın lisedeki hadiseleri;hayatın hadiseleriyle karşı harşı kalacak,,,,o zamanda hayattan mı alınacak ,okuldan alındığı gibi.......ayakta durmak;zorluklarla yaşamayı bilmek;ve beynini çalıştırarak kendini en küçük zararla doğru yola sevk etmek önce velinin sonra da çocuğun elinde.....iii g

...
...NEDEN?..
bizler hiç bi zaman akıllanmayacağız..hep bi rekabet halindeyiiz..tamam bu hayatın kanunu fakat bunca hırs niye....hırsın fazlası doğurur kıskançlığı da...yanlıış çok yanlışşş...

...
,,Üc Dilek,,
herkesin herkese duyabileceği kadar çok SAYGI
GÜLER YÜZ
yeterince PARA


...
Hayallerinizle hiç oynandı mı?
kırılgan oyuncaklarımdandı HAYALLERİM ....
HER YAŞIMDA BİRAZ DAHA KIRILGANLIĞI ARTAN OYUNCAKLAR ALINDI BANA;diğer her büyüyen insanlar gibi...çünkü artık kırmayacağımı bilirlerdi...
biri gelince biri gitti oyuncakların.....


ve şunu biliyorum ki;
kalıcı oyuncağım hiç olmamış,,,
biri g

...
SAVAŞ BİTTİ
bu savaşın daha çocuklarımıza kadar yolu var...bizler barışcı yaşamayı bilemedikçe;bu hep böyle olacak......bizler zamanında osmanlı devletimizin kararıyla redd_i miras kararı vermişiz.....bunun sonucunda bizim red kararlarımız abd nin kabul kararı gibi olmuş....ve müslüman devletlere yavaş yavaş so

...
 
Bu sayfada berna  berna şayeste şairi hakkında, berna  berna şayeste kimdir, berna  berna şayeste şiirleri,berna  berna şayeste hakkında bilgi ve berna  berna şayeste isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.