E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Ahmet Zeytinci Ahmet Zeytinci
Ahmet  Zeytinci
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Yazılara yaptığı yorumlar

Ahmet Zeytinci yazarının yazılara yaptığı düşünceleri


Yazı adı ve yorumu
Bu Nasıl Bela..!
Kabe'nin insansız kalması gerçekten çok hüzün verici. Her şey bir yana insanlık büyük bir sınavdan geçiyor. Geçip gitse bile, bundan sonrası çok farklı olacak hele de kendilerini süper güç olarak adlandıran ülkeler için hem de çok farklı. Ne diyelim Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.
CENAZE TIRI
Öncelikle başınız sağolsun Hocam. İbretlik gerçekten yaşananlar. Hep geçecek diyoruz ama dikkat etmemiz de hem de en üst seviyede dikkat etmemiz şart. Böyle bir ölümü ve toprağa verilmeyi kimseler istemez. Var ol Hocam... Ahmet Zeytinci tarafından 4/3/2020 11:19:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Zaman Avcısı
Biz zamanın içinde zaman bizim içimizde ahirete doğru sürüklüyoruz birbirimizi. Kimi yontuyor bizi zaman, şekil veriyor, kimine olgunluk kimine de nobranlık, vahşilik verdiği gibi... Unutuyoruz zamanında bir ufacık Kur'an deyimi ile nutfe olduğumuzu da Yaradana hasım kesilmeye kalkıyoruz, O yine de
düş jeli
Umut bu her yerden çıkar ummadığın an da...
ÇARESİZ DEĞİLİZ!
Aşarız ve de aşacağız inşallah. Doktorlarımız cansiperane bir şekilde çalışıyor. Birlik ve beraberlik de lazım ki o da var ... Sabırlı olalım yeter... Kutlarım...
Kader Biriliğini Yaşadığımız Şu Günlerde
Vurdumduymazlık almış başını gidiyor. Belki de vurdumduymazlık koronadan daha mı tehlikeli ne? Ancak birlik ve beraberlik ile aşılır/aşılacak ... Umut Rabbımızdandır... Yitirmeyelim onu...Kutlarım içtenlikle Saffet Kardeş selam ve dua ile...
ARTOS DAĞININ ARDINDA
Hayatın içinden bir dolu anı bir dolu yaşanmışlıkları öyküleştirmişsiniz ne güzel. Anılar ile birlikte güzel insanlarda biriktirilir mutlaka ve unutulmaz ömür boyu... Kutlarım yürekten...
KORONAVİRÜS GÜNLÜKLERİ
İnşallah bunlarda gelip geçecek Allah'ın yardımız ve bilim adamlarının çabaları ile yeter ki sabırlı olalım. Manidardı Kemal Hocam...
iyi olma özlemi
İnşallah düzelecek her şey umutlu olmak lazım size de sağlıklar acil şifalar...
Güzel Bir Dünya Düzeni Kurulabilir
Manidar bir yazı. Derdi veya herhangi bir illeti insanlığa veren Allah illaki dermanını da bir müddet sonra yaratıyor. Kur'an da da geçer ''Başınıza gelen her musibet, sizin ellerinizle işledikleriniz yüzündendir.'' İnsanoğlu her ne kadar aklını kullanan bir varlık ise de dünya da tek olarak, zaman
COVİD-19 İLE İLGİLİ ÜRKÜTÜCÜ BİR PAYLAŞIM
Büyük geçmiş olsun diyelim. Hayatını kaybedenlerin kederli ailelerine Allah sabırlar versin. Zor bir durum gerçekten. Umalım ki hepimiz ülke olarak ve tek tek şahıslar olarak atlatalım ve düzlüğe çıkalım kısa bir zaman sonra. Kurallara ülke olarak uyarsak başarırız gibime geliyor. Tekrar geçmiş olsu
Ben Yoruldum Hayat.Sana makyaj yapmaktan.
Hayat bir şekilde aksa da bazen insanlar yorar bazen de yaşadıklarımız... Zor çile çekmek...
Keşke Herkes Yazabilse
Ne güzel olur, en nihayetinde ne demişler ''Söz uçar yazı kalır.'' kutlarım içtenlikle Saffet kardeş selamlarımla...
felsefede gülümseme :)
Ne güzeldi gülebilmek, bir de farkına varabilsek...
Kaygılarımızın Kışı
Umut hep var ve hep olacak içimizde. Sevdamız hiç bitmeyecek vatana bayrağa insanlarımıza... Kutluyorum yürekten Fikret Hocam selamlarımla...
Lütfen yardım edin !
Bittin sen, niye açıklıyorsun ki onu burada ''Ben de sarımsak var.'' diye :) :) :) İşin gücün yoksa şimdi bir de koruma tutman lazım en az iki tane... Kaç git diyeceğim Madagaskar'a filan uçaklar da çalışmıyor. Dikkat et kendine ...
YENİ DÜNYA DEDİKLERİ BU OLSA GEREK
Eski dünya kesinlikle daha güzeldi... Gitti iletişim tv kanalları, bilgisayar, cep telefonu yüzünden... Baba ana bile evlatları ile konuşmuyor. Her biri kendi odasında kendi dünyasında...
27 Mart
Şu an da kimimiz oyuncu kimimiz seyirci durumundayız olaylara ve insanlara dünya tiyatro sahnesinde....
KORONA'YLA HATIRLADIKLARIMIZ
Çok şey değişecek başta da kafa yapıları ve zihniyetler...
DİNOZORDAN MEKTUP VAR
Sen üstüne alınma Abim. Zaten ihtiyar diye bir olay yok. Genç var, bir de erken doğmuş genç/gençler var... Yaşayan herkese de aynı zamanda erken doğmuş genç adayı... Ama bir başkaydı gerçekten altmışlı yetmişli yıllar. Şimdilerde herkes bilgisayar ve cep telefonlarına baktığından çevresindeki güzell
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Ahmet Zeytinci  Ahmet Zeytinci şairi hakkında, Ahmet Zeytinci  Ahmet Zeytinci kimdir, Ahmet Zeytinci  Ahmet Zeytinci şiirleri,Ahmet Zeytinci  Ahmet Zeytinci hakkında bilgi ve Ahmet Zeytinci  Ahmet Zeytinci isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.