E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
Vuslâtı kelam Vuslâtı kelam
 
Üye / üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Şiirlere yaptığı yorumlar

Vuslâtı kelam şairinin şiirlere yaptığı düşünceleri


Şiir adı ve yorumu
Sonra
Olur da bir gün gelirsen Korkma Hoş gelirsin yine... Ne guzel bir siir ve ne guzel bi final opulesi yureginden operim ablam. Sevgimle hep bir ömür iyiki varsin ablam..😚
.....anlarsın
Şiir bitme desem devam eder misin? Derin yâra'yı sızlattı derin dizeler... Eyvallah abim...cok guzeldi cok.. Saygi ve dua ile hayırlı cumalar
KÜL RENGİ MASALLAR
"Sus yüreğim sus gönlüm çığlığını duyurma".. "gövdesinden alev yağdırdı nisan bulutları" ... "ateş bakışlı kül sokaklara"... Bir şiirin her dizesi bu kadar mi derin etkiler okuyanı Yüreği güzel ablam nasıl dizeler bunlar böyle yürek kanattı. Acaba diyorum o ıslak kelebek beni demi öps
Derim ki;
Güzel bir hece Tebriklerimle
merdümgiriz
"benim gidişlerim sıradan idi onun gidişi ansız " Şiirin cok güzel ama bu alıntı yaptığım bölüm Bir başka sızlattı içimi.. Dua ile
E S K İ D E N
Tebrikler abi
İNSANOĞLU
Insanogluna ders gibi siir Nasihat dolu dizeler tesekkurler secki kurulu Saygilarimla
İSABEL
Düş semtinde kaybolmuş ruhum Bakışınla yön göster aydınlansın karanlığım Veee daha kaç umudun peşinden sürükleneceğimi bilmediğim için Nefesinle kutsa zarar görmesin düşlerim... Şimdi deseler ya bana önüne bir kadeh şiir koysak içer misin ... İçerim çünkü .... Şiir üstünden yıllar
Bu Ülke Bizim
Bizim elbette kimseye vermeyiz Eyvallah
Olmazları Olduran Hayat
Hayat acısıyla tatlısıyla herşeyi öğretiyor insana :( Mana dolu bir hece Kalem hem.ağlamış hem.anlatmış gerçekleri.. Sevgilerimle
ÖNCE
Çok doğru vallaha insan ilk önce aynada kendini görebilmeli Kimse kusursuz degildir Kusursuz olan sadece Allah c.c Ders niteliginde bir 11'li hece örneği Eyvallah kalem dostu Epeydir yazmiyordunuz Saygilarimla
KELEPÇE
Uzun bir aradan sonra kâle gibi saglam bir siirle gelmis Ustamiz Hosgeldin yeniden "Ram olacak olursa her namaz kıldırana Kes, pişir bu yavrunu kuşlara yedir anne!" Bu iki dize bile başlı başına bir siir Biz ciraklara ornek olacak bir hece Cok guzeldi ... Eyvallah Filiz hocam...
Canına yandığım
Büyüleyici bir hece Bayildim Iflas bayragini cektirdin dostum bana :) saka bi yana Superdi Her dize basli basina siie zaten ... Eyvallah
...VAR BİZİM (Derin sessizliğe)
Ablam gun basarilarin sonsuz olsun Gunu hak eden bur siir Opuyorum kaleminden her dem siirlerin odulle taclandirilsin
Bu şiirde baskül yok :)
Hahahahaha hiç güleceğim yoktu Koptumm poğaça yanaklı 😃😃😃😃😃 Eeee dilber dudaklı içli köfte gibisin masallah tabi kantar çekmez Sanki beni çeker de :) Çok hoş ve sevimli gülümseten bir şiir 😄😄😄😄😄 Kilolu olsan
...VAR BİZİM (Derin sessizliğe)
Kalemin inci tanelerini nasıl da şiire serpiştirmiş Her dize inrenilecek güzelikte ablam şiiri okudum tekrar okumaya geleceğim... Sevgilerimle öptüm.sıcak yüreğinden.
VALS
Ablam.canimin ici gecikmisligimi maruz gör İşlerim.yogun bu bi kac gundur birde itiraf etmeliyim.ki Ben yorum yazdim saniyordum yorum yazmamisim :( Şiire gelince şiir bugune kadar en güzeli ve cok farkli olmus gunden gune kalemin daha guzellerine imza atiyor Nasil titremesi kalemin ruhu o za
En kutsal güne dair..
Gunun serbest siiriydi gonlumun tahtına kurulan Tum.annelerin anneler gunu kutlu olsun Sevgimle canim
Aynadaki Boy
Eyvallah abla cok guzel haklisin ne denir ki Sevgilerimle
KALBE SIZIDIR
Ablam.gecikmisligimi maruz gor Siirlerin her zaman cok guzel ve ornek aldigim.bir kalemsin Gerek.kafiye gerek duygusu kurgusu herseyiyle dort dortluk bir hece siiri Kaleminden yureginden opuyorum sevgilerimle
 « Önceki sayfa   1   2   3   4   5   6   Sonraki sayfa » 
 
Bu sayfada Vuslâtı kelam  şairi hakkında, Vuslâtı kelam  kimdir, Vuslâtı kelam  şiirleri,Vuslâtı kelam  hakkında bilgi ve Vuslâtı kelam  isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.