Profil sayfası yenilendi.
Yeni Profil Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın!...
E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ

ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ

24 şiiri ve 1 yazısı kayıtlı
Şair Yazar Okur
Dağ Yıkan Hasretleri Gömdüm ; Yüzünde Bir Çiçektim; Açamadım..
Takip Et Mesaj Gönder
Profil
Anasayfa
Hakkında 24
Şiirleri
1
Yazıları
Kitap
Yorumları
Bicümle Forum Ne dediler?
zaranur zara

14 yıl 2 gün 1 saat 28 sn  boyunca üye

Diyor ki;
Dağ Yıkan Hasretleri Gömdüm ; Yüzünde Bir Çiçektim; Açamadım..
Profili Kaç Kişi Ziyaret Etti?
3.391
Şiirleri Kaç Kere Okundu?
30.801
Yazıları Kaç Kere Okundu?
535
Üyesi olduğu atölyeler

Henüz hiç bir atölyeye üye değil.
Son Beğendiği Şiirler

-
Son Beğendiği Yazılar

-

Kendisi Hakkında Yazdığı

Aslında beni nasıl görmek isterseniz öyleyim ben .Kimine göre zor anlaşılmaz tawırlı asi hırçın Kİmine göre duygusal ince sewği dolu .Bazılarına görede hiç yokmuşum gibi görmemezden gelip ezip geçerler benliğimi ne önemi varki ben kendimi insanları seven saygı duyan asla kırmayan biri olarak görüyorum herzaman babamın sözü aklıma gelir sana taş atan düşmanın dair olsa sen ona ekmek atki günün birinde muhtaç kaldığın düşmanın bile sana el açabilsin hayat sizi nasıl göstermek isterse sizde o şekilde görünmek zorunda değilsiniz içinizdeki gerçek sizle yaşamayı öğrenin ..

Kitaplara Yaptığı Yorumlar
Rozetleri

Tavsiye Ettiği Kitaplar

Kim ne demiş?



Henüz kimse bir şey dememiş :(



 Ne düşündüğünüzü yazmak için tıklayın »



Bu sayfada ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ  zaranur zara şairi hakkında, ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ  zaranur zara kimdir, ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ  zaranur zara şiirleri,ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ  zaranur zara hakkında bilgi ve ŞİİRLERİN ÜRKEK SESİ  zaranur zara isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.