E-mail adresiniz:
 Şifreniz: Beni Hatırla
MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU
MUSTAFA KARAAHMETOĞLU
Üye / Kimlik onaylı üye
Profil anasayfa Kimdir? Şiirleri Sesli şiirleri Yazıları Ne dediler? Blogları Fotoğrafları Edebiyatdefteri.com anasayfa »
 
 
 
Yazılara yaptığı yorumlar

MUSTAFA KARAAHMETOĞLU yazarının yazılara yaptığı düşünceleri


Yazı adı ve yorumu
MÜSLÜM GÜRSES
O sanatçılığı dışında adam gibi adamdı... Nurlar içerisinde yatsın... UNUTMAYACAĞIZ Baba gönüllere taht kurdun Fani dünyamızın sessiz kralı oldun Terk eyledin bizi neden öksüz koydun Gönüllerde yaşa Kral Müslüm Baba Türküler söyledin bize örnek oldun Ödünler vermedin şanını korudun Bi
Toprak Kokusu
Merak etmeyin dünyaya geldiğimizde "dünya benim" der gibi yumruklarımızı sıkarız, ölürken de ellerimizi açarız. Sonuçta topraktan geldik toprağa gideceğiz... Yüreğine sağlık... Selamlar...
BEN BİLE YAPABİLİYORSAM…
Hocam merhabalar. Ne yazık ki toplum olarak araştırmayı sevmiyoruz. Tabiri caizse dolduruşa çabuk geliyoruz. Ne yazık ki bu duruma yazılı basın da katılıyor. Sosyal medya kullanımı yaygınlaştıkça bu tür olaylar da çoğalacaktır. Sizin gibi aklı selim insanlar merak ediyor araştırıyor. Aydınlatıcı
MİLLİ BAYRAMLARIMIZIN İLGİNÇ HİKAYELERİ , ÜVEY EVLAT MUAMELESİ GÖREN 19 MAYIS VE CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMA MESAJI
Hocam çok teşekkürler... Selam ve saygılarımla... CUMHURİYET ÇOCUĞUYUM Her yıl bugün Hanemizde çifte bayram yaşanır Canımız kanımız onun yoluna adanır Benim inandığım, toprak bedenime ruh verenim Ne tanrıdır Ne de ilahtır Benim yaradanım Allah’tır… Kulak asmam tarikata İşim olmaz
BOK KOKUSUNU ÖZLEMEK VE BİR DUA İSTEMİ DOSTLARDAN.
HOCAM GÜZEL YÜREĞİNİZDEN MÜBAREK ELLERİNİZDEN ÖPÜYORUM... EVET BOK KOKUSU ÖZLENİR Mİ? İNSAN SEVİP DEĞER VERİNCE ÖZLENİYOR... YÜCE RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN... DUALARIM SİZLERLE.HOCAM FETHİYEDEYİM YENGE HANIM İÇİN YAPABİLECEĞİMİZ BİR ŞEY OLUR MU BİLMİYORUM. GEREKİRSE SEVGİLİ KARDEŞİM NUREFŞAN
YİNE DE YENİDEN
Güneşin ışığı yeter bana büyümek adına her ne kadar ona ulaşıp görmek zor olsa da… Bence de güneş tepenizde karamsar olmayın yeter ki perdeleri mutlaka o sizi bulacaktır... Selam ve saygılarımla...
SON MEKTUP
Bir de şu muhafaza ettiğin sessizliğin; hani, sana en çok ihtiyaç duyduğum zamanlarda benden kaçıp, sırt dönmen. En çok da bunu affedemiyorum… Affedilecek gibi de değil... Ben yaşadım ben biliyorum. Yazıda kendimi buldum. Çok teşekkürler... 2014 mutluluk getirsin dileklerimle selam ve
ÇÖPTEKİ MUTLULUK
Sevgili arkadaşım kim bilir yakınımızda olup da görmediğimiz nice Meltem ve Murat'lar var... Teşekkür ediyorum... Selam ve sevgiyle...
Sessiz Veda
:( Ya ben buraya daha önce yorum bıraktığımı zannediyorum. Bu sayfaya geldim... Yukarıdaki yorumları okudum... Son anda ne oldu bilmiyorum... Her ne ise ben yürekten kutluyorum... Bünyamin kardeşimin de sesine nefesine sağlık... Ona teşekkür ediyorum.... Selamlar....
EĞİTİMİN SOSYAL TEMELLERİ
Hocam daha önce de "Okul Ve Sosyal Ortamda Öğrenci Sorunları" başlıklı yazınızı okumuştum, onu tamamlar olmuş. Duyarlığınız için teşekkür ederim. Dileğim sayfalarda kalmamasıdır. Kaleminiz der görmesin. Selam ve saygım ile...
 
Bu sayfada MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU şairi hakkında, MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU kimdir, MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU şiirleri,MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU hakkında bilgi ve MUSTAFA KARAAHMETOĞLU MUSTAFA KARAAHMETOĞLU isimli üyeye ait tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.